Chloé Chloé

Kategorie: Chloé, Parfémy pro ženy.

Chloé Chloé

Návrhářský dům Lagerfeld uvedl na trh svůj první parfém s výše uvedeným jménem v roce 1975. O 33 let později, v roce 2008, byla uvedena poslední vylepšená verze řady Chloé. Parfém byl uveden na trh v únoru 2008. Nejdříve byl představen v návrhářských domech v Evropě a Severní Americe. V březnu a dubnu toho roku ho bylo možno zakoupit také v Asii, Austrálii a na Středním východě.

Parfém byl vytvořen pod vedením Cotyho. Chtěl, aby se vůně stala jedinečnou vlajkovou lodí Chloé. Michel Almairac a Amandine Marie byli přizváni, aby se zapojili do tvorby této klasické, ale stále moderní vůně. Chloé Sevigny, Anja Rubik a Clemence Poesy byly vybrány, aby představily rozličné tváře žen, které nosí parfém Chloé. Každá z nich hraje roli romantické, bezstarostné, ale zároveň sexy a citlivé ženy. Reklamu natočili Inez&Vinoodh. Vlastní kampaň se točila černobíle. Jednobarevné fotografie byly jednoduché. Svým vlastním způsobem vybočuje z obvyklého stylu reklam s polonahými kráskami a jasně definovaným produktem. Reklamní spot byl divákovi představen s obratností a elegancí. Je velmi svěží a ukazuje na návaznost nabízené ženské vůně a volnosti ducha každé ženy.

Vůně a aroma parfému

Hlavní tóny – jasmín, pivoňka, frézie, lilie, magnolie, lonicera, liči, šedá ambra a kůra cedru.

Chloé – Chloé (pro ženy) – Nezávislý přehled

Typ vůně: květinová

Jak dlouho vůně vydrží: 14 hodin

Expirační doba neotevřeného flakonu: 3 roky

Příležitost k nošení: oficiální

Vhodné příležitosti: romantické schůzky, mezinárodní setkání

Životní styl: luxusní

Lehkost na dotek, kompozice pyramidy tónů vůně a trvání vůně parfému

Kombinace jasmínu a jasných květů lonicery je v parfému nejpatrnější. Tvoří jediný úchvatný buket něžných voňavých květin, z nichž každá usiluje o nejvyšší místo v pyramidě tónů vůně. Vrchní tóny jsou kombinací pivoňky, liči a frézie. Trvá několik minut, než jsou patrné tóny ve vůni nejvýraznější růže, něžných lístků lilie a listů magnólie. Jejich směs tvoří srdce vůně. To je dále posíleno tóny základu – cedrovou kůrou a šedou ambrou.

Parfém vydrží dlouho – zůstává na kůži a oblečení asi 14 hodin, a trvá další 3-4 hodiny než vůně úplně vyprchá.

Doporučená místa nanášení

Doporučujeme nanášet tento silný parfém na krční tepnu. Uvolňující se vůně vás uchvátí, okouzlí a dodá vám sílu, kterou potřebujete, abyste se cítila neodolatelná.

Velmi svůdný, sexy parfém pro ženy

Reklamní slogan říká, že parfém je vhodný pro každou ženu bez ohledu na povahu, věk a cíle. Já mám dojem, že parfém by se dokonale hodil k ženám, které jsou si dobře vědomy toho, co chtějí, a mají dost sebevědomí na to jít za svými cíli. Ačkoli je vůně kombinací různých něžných květin, nese v sobě sílu, prudkost a sebevědomí. Chloé najdete v elegantním transparentním flakonu s růžovo-oranžovým nádechem.

Nabízí se v lahvičkách po 30, 50 a 75 ml. Spolu s parfémovou vodou můžete vyzkoušet tělové produkty Chloé, které jsou uváděny na trh společně s parfémem v luxusních módních domech.

Váš názor nás zajímá

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