Christian Dior Passage
Kategorie: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

K oslavě 10 let Johna Galliana a 60 let Diora, byly vytvořeny 3 nové exkluzivní vůně. Dior se sám nechal inspirovat 3 múzami (France, Lucky a Victoire), John Galliano navrhl 3 druhy parfémů s názvem Passage. 3 módní ikony pro něho byly inspirací, a tak vůně evokuje jednu osobnost, jeden květ a jedny haute couture šaty z poslední show.
Passage No4 – Stella Tennant – vůně růže
Passage No8 – Kate Moss – vůně kosatce
Passage No9 - Gisele Bündchen – vůně tuberózy
Passage 4 – Růže – Jedna z nejlepších vůní růže, které jsem za poslední roky cítil! Svěží vůně plná květin ve stylu Rose de Nuit a všechny nové Růže (s podtextem Chypre). Je sametová a opulentní, ale není příliš silná. Pižmová mírně dřevnaté složka s obsahem jantaru, dodává příjemný pocit doteku broskve (velmi malý náznak od Tresor). K vůni Růže Barbare od Guerlain (druh růže-Chypre) nebo růže od F Malle, přidejte něco pikantního a vinného vznikne extrémně nádherná vůně růže.
Passage 8 – Kosatec – Tato vůně byla docela překvapením, protože to není úplně ten druh kosatce, který byste očekávali za všeho, co je na trhu. Je to kosatec s krémově jemnou vůní, který je schován v mlze kašmíru, fialky, konvalinky a santalového dřeva. Vrchol je tak krásný! Je to jako dotek přírody a květin, který je smíchán s vůní kosatce a sladkých mandlí. Představte si mandlový tělový krém s dotekem hedvábí a kosatce a ozdoben čerstvými květy fialky. Toto složení (s dotekem krémového mýdla) se nachází také v parfému J’adore.
Passage 9 – Tuberóza – Díky síle pomerančového květu se tuberóza začala rozvíjet. Je to typ svěží, přirozené vůně. Dodává přirozený dojem z čerstvých květin, ale přitom je velmi svěží. V dnešní době to není příliš obvyklý parfém, ale spíše druh vůně používané v 80. letech od Giorgio. Je to jako navrhovat moderní vůni tuberózy pro bohaté Američany, kteří vyrůstali s módou od Giorgioho, jelikož jim tento parfém bude vždy připomínat trochu nostalgie.
Při výrobě tohoto parfému tvůrci netrvali (jako ostatní) na „drahých“ složkách a všech těch reklamách, které vidíme pořád kolem sebe. Je to pouze směs růže, kosatce, fialky a tuberózy, která je velmi dobře propojená. Je to jako šít jednoduché šaty ve 3 barvách, bez žádných ozdob, jen z těch nejlepších materiálů a s tím nejlepším zpracováním. Prostě jen šaty, žena a květina. Nemůže to být jednodušší.