Historie Diesel
Kategorie: Průvodce.

Známá italská značka Diesel patří v současnosti k významným mezinárodním koncernům. Značka Diesel a její oděvy, z nichž jsou jedinečným produktem právě džíny, patří ke klasice, která by rozhodně neměla chybět v žádném šatníku. Díry, seprané barvy nebo odřeniny, to jsou znaky džínů Diesel. Jsou originální, neotřelé a sexy. S těmito atributy může značka Diesel bez problémů konkurovat ostatním prestižním značkám známým po celém světě.Italskou značku Diesel založil Renzo Rosso, který v roce 1978 začal podnikat v oděvním průmyslu a byl spoluzakladatelem společnosti Genius Group. Z této společnosti později vzešlo několik nových módních značek.
Zpočátku, když značka Diesel začala prodávat své produkty hned naproti slavné prodejně Levis, která nabízí zboží podobného sortimentu, zákazníci se díky dírám, opraným vybledlým barvám či odřeninám domnívali, že je zboží nekvalitní či dokonce poškozené. Právě s těmito přívlastky se však džíny značky Diesel o pár měsíců staly módní špičkou, kterou tvoří dodnes. Džíny značky Diesel jsou známé nekonvenčním vzhledem a extravagancí. Právě proto většinu zákazníků tvoří právě mladí lidé, kteří uznávají nevšední a rebelský styl.
Džíny Diesel představují věčnou klasiku, která se hodí ke všemu a to je jejich další velká výhoda. Zakladatel Renzo Rosso dokonce nedávno založil takzvanou „Diesel Denim Gallery,“ kde jsou džíny Diesel vystaveny jako umělecká díla a stejně se i prodávají. Tento tah udělal značce také skvělou reklamu.
Diesel kromě džínů nabízí i oděvy či doplňky různého sortimentu. Avšak všem kolekcím i nadále nedominuje nic jiného, než džíny. Filozofií Renza Rossa bylo skloubit ve svých kolekcích novou dynamickou linii odívání, unikátní nezaměnitelný design a moderní vzhled.Dnes je značka Diesel snadno dostupná, protože má své prodejny roztroušené ve více než osmdesáti zemích světa. Pokud hledáte oděvy, které budou moderní, stylové a především kvalitní a sexy, značka Diesel je ta pravá.
Slogan značky Diesel pro rok 2010, „Sex Sells,“ tedy „Sex prodává,“ s podtitulem „Naneštěstí, my prodáváme džíny,“ je velmi šokující, ale pro tuto značku i typický. Reklamní kampaň k oděvům Diesel je smyslná a přitažlivá, o čemž svědčí i fakt, že se na plakátech objevují polonahé dívky a muži. Kolekci samozřejmě již tradičně nechybí nekonvenční styl a nápadité detaily. Většina dámských džínů je zúžená, některé s motivy batiky nebo pomačkaného vzhledu.
Diesel kromě oděvů produkuje i parfémy, které vás svou svůdností a nadčasovostí určitě dostanou. Parfémy pro pány tvoří čtyři základní řady vůní. “Diesel Green Masculine“ vás omámí svým dřevitým kanadským nádechem, který se hodí silným mužům s vysokým sebevědomím. “Diesel Plus Plus Masculine“ patří k vůním, kterou ocení temperamentní pánové. Radosti života a silné emoce symbolizuje vůně „Diesel Fuel For Life Homme“. Nejnovějším parfémem je „Diesel Only The Brave,“ který Vás okouzlí svou vznětlivostí a vášní skrytou za mohutným flakonem.
Značka Diesel v oblasti vůní nezapomíná ani na dámy. Například „Diesel Green Feminine,“ pomocí níž zazáříte elegancí a vkusem. Žensky jemné květinové křivky nabízí vůně „Diesel Plus Plus Feminine.“ Nejnovějším parfémem, podobně jako u pánských vůní, je „Diesel Fuel for Life Femme,“ jejíž návrat ke kořenům je neobyčejně emotivní a přináší každodenní radost z běžného života.