Christian Dior | recenze parfémů online

Dior patří mezi nejvíce charakteristické a identifikovatelné návrhářské domy. Přese všechny trendy se pořád snaží kombinovat moderní motivy se symboly bohatství a přepychu. Jeho styl je nazvány New Look. Každá žena, ať mladá – přes Diora nazývána Diorella, tak ta více životem zkušená, má vypadat a cítit se jako opravdová kněžna. Tento postoj padl na úrodnou půdu a ženy jednoduše řečeno milují práci Christiana Diora. Přečíst si další informace o historii značky Christian Dior »

Christian Dior Passage

Christian Dior Passage

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

K oslavě 10 let Johna Galliana a 60 let Diora, byly vytvořeny 3 nové exkluzivní vůně. Dior se sám nechal inspirovat 3 múzami (France, Lucky a Victoire), John Galliano navrhl 3 druhy parfémů s názvem Passage. 3 módní ikony pro něho byly inspirací, a tak vůně evokuje jednu osobnost, jeden květ a jedny haute couture šaty z poslední show.
Passage No4 – Stella Tennant – vůně růže
Passage No8 – Kate Moss – vůně kosatce
Passage No9 - Gisele Bündchen – vůně tuberózy Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Addict 2

Christian Dior Addict 2

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

Parfém Addict 2 byl uveden na trh v roce 2005 návrhářským domem Christian Dior. Je nejnovější verzí vůně Addict, spojují se v něm květinově ovocné esence a exotická koření. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior J´adore

Christian Dior J´adore

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

Parfém byl představen návrhářským domem Christian Dior v roce 1999. Ve francouzštině název znamená miluju, zbožňuju. Hlavní představitelka reklamního spotu parfému, Charlize Theron, projeví svoji vášeň pro něj opravdu nekompromisním způsobem. V reklamním spotu si sejme těžké šperky, náušnice, medailon, náramky a také svou róbu. Myšlenkou reklamy je, že stačí mít na sobě vůni parfému. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Miss Dior Cherie

Christian Dior Miss Dior Cherie

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

Parfém byl představen návrhářským domem Dior a byl uveden na trh v roce 2005. Jeho tvůrkyní je Christine Nagel, která spolupracovala s Johnem Gallianem. Parfém byl uveden při příležitosti 100. výročí návrhářského domu Christian Dior. John Galiano nám prozradil, že k vytvoření vůně ho inspirovala píseň Stevieho Wondera „My Cherie Amour“. Ke vzniku nápadu také přispěly šaty, které Dior prezentoval v roce 1940 pod názvem „Cherie“. Galliano uvedl, že parfém byl určen k tomu, aby zaujal moderní ženu, která se spoléhá na svou sebedůvěru a rozhodnost. Dodal, že nechce pohrdat klasikou, ale že móda v oblasti parfémů se rychle mění, takže by vůně měla být atraktivní v momentě, kdy se testuje. Dnešní Miss Dior Cherie je následovnicí původní Miss Dior (1947). Jako by byl její klasický styl umocněn, nyní se objevuje ve sladší a svůdnější verzi pro mladé dívky. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Dune

Christian Dior Dune

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

Christian Dior je poměrně známý výrobce kvalitních parfémů, tato značka má vůbec v kosmetice své nezastupitelné jméno a místo. Vůně Dune EDT od Christian Dior byla uvedena na trh již v roce 1991, jedná se tedy již o stálici mezi oblíbenými parfémy. U nás tato vůně však není nikterak výrazně rozšířena. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Eau Sauvage – osobitá a nadčasová klasika

Christian Dior Eau Sauvage – osobitá a nadčasová klasika

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro muže.

1

Parfém Eau Sauvage pro muže byl na trhu uvedený již v roce 1966, jak první v pánské řadě parfémů od Christiana Diora. Vůbec po prvé se ve vůních pro muže objevily výrazné květinové tóny. Květinové vůně a květiny se do té doby neodlučitelně spojovaly pouze se ženami a ženskostí jako takovou. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Addict – orientální úsměv ženy

Christian Dior Addict – orientální úsměv ženy

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

0

První co se nám vybaví, když do ruky vezmeme flakónek parfémové vody Christian Dior Addict je podivná až tajemná magie. Na chvíli si pomyslíme, že se jedná o vůni určenou opravdové a nezávislé ženě, určenou pro věštkyni nebo kouzelnici z fantasy země. Konejšivé tóny barev nám podvědomě říkají, že to co se ukrývá uvnitř může být jenom a jenom lepší. Tento pocit můžeme přirovnat k prvnímu polibku, chvíli zakázané magie a lehkého mravenčení, kdy pak přichází sladká rozkoš, v tomto případě spíše orientální. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Midnight Poison – určeno ženám, které ví co chtějí

Christian Dior Midnight Poison – určeno ženám, které ví co chtějí

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro ženy.

1

V lahvičce Midnight Poison Dior uvěznil svou vlastní verzi pohádky o popelce. Ovšem na rozdíl od originálu s prvním ranním kuropěním kouzlo nezmizí, krásná Popelka nic neztrácí na svém půvabu, nezmizí její šaty a krásné boty, princ nezůstane sám a ples trvá tak dlouho… dokud cítíme vůni parfému na pokožce. Christian Dior oblékl ženu nejkrásněji jak uměl a je nutné si uvědomit, že se jedná o génia své profese. vůně Midnight Poison člověka neotráví, ale podmaní si jeho smysly. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Dior Homme – nový pohled na mužskost

Christian Dior Dior Homme – nový pohled na mužskost

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro muže.

0

Impérium Diora neztrácí nic ze svého lesku už desítky let. Po smrti otce a velkého návrháře se ke kormidlu postavil velmi talentovaný Ives Saint Laurent. parfémy Diora se objevují na trhu již více jak 60 let a téměř vždy každé vydání nové série nebo parfému způsobí velký rozruch. Jsou to většinou jedinečné perly ze světa vůní. Jak ženy tak muži si vždy v nabídce Christiana Diora dokážou najít něco ideálního pro sebe. dior totiž doslova kouzlií s kompozicemi vůní. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Fahrenheit – buďte v centru pozornosti

Christian Dior Fahrenheit – buďte v centru pozornosti

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro muže.

0

Muž současnosti je rád ve středu dění. Toaletní voda Christian Dior fahrenheit je synonymem moderní doby, vášně a rozhodnosti. Ve světe, ve kterém je tak důležitý mezilidský kontakt a přenos informací se právě tato vůně může stát důležitým atributem, který upoutá pozornost ostatních. Je dobře známo, že špatně zvolená vůně může být zásadní překážkou v komunikaci. Proto je tak důležité, aby elegantní muž měl kvalitní a dobře střižený parfém, který vhodně doplňuje jeho osobnost. Přečtěte si celou recenzi parfému


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