Recenze parfémů s vůní Ambra

Chanel Chance

Chanel Chance

Parfém zařazen v rubrice: Chanel, Parfémy pro ženy.

0

Chanel patří mezi nejluxusnější a nejproslulejší módní a kosmetické salony současné doby. Zakladatelkou společnosti se stala Coco Chanel, která byla opravdovou módní ikonou, ještě i nyní, po její smrti, ve světě módy znamená opravdu hodně. Byla si vědoma skutečnosti, že aby něco znamenala, neunikne tvrdé práci, toto krédo celý svůj život naplňovala, proto dnes není divu, že její společnost se zaslouženě vypracovala opravdu na samotnou špici. V její nabídce najdeme řadu kvalitních a oblíbených produktů, mezi kterými objevíme samozřejmě také parfémy. Přečtěte si celou recenzi parfému

Versace Woman

Versace Woman

Parfém zařazen v rubrice: Parfémy pro ženy, Versace.

0

Versace je dnes světoznámá kosmetická značka. Tato společnost vyrábí a distribuuje řadu kosmetických výrobků, mezi nimi samozřejmě nesmí chybět ani parfémy, tyto se vyznačují vysokou kvalitou, proto není divu, že se neustále těší vysoké poptávce a oblibě prakticky po celém světě. Přečtěte si celou recenzi parfému

Thierry Mugler – Angel

Thierry Mugler – Angel

Parfém zařazen v rubrice: Parfémy pro ženy, Thierry Mugler.

1

Thierry Mugler je módní návrhář a stylista, který se vždy vyznačuje originálními činy. Kromě světa módy se hlavně v mládí hojně pohyboval na tanečních parketech. Nyní vlastní módní dům, který se těší vysoké oblibě. Samozřejmě móda velmi úzce souvisí s kosmetikou, nikoho tedy nemůže překvapit, že je na trhu i několik parfémů, které pochází z dílny Thierry Muglera. Přečtěte si celou recenzi parfému

Giorgio Armani Attitude – teplá elegance

Giorgio Armani Attitude – teplá elegance

Parfém zařazen v rubrice: Giorgio Armani, Parfémy pro muže.

1

Muži, kteří se obléknou do tohoto elegantního parfému, ucítí výjimečnost okamžiku. Značka Giorgio armani v sobě totiž skrývá tradiční známku elegance a luxusu. Již samotný flakónek parfému Attitude má velmi osobitý vzhled a svým tvarem a použitými materiály velmi připomíná klasické zapalovače firmy ZIPPO. Tvar, provedení a samozřejmě i samotná vůně jasně ukazuje komu je tento parfém určen. Přečtěte si celou recenzi parfému

Cacharel Amor Amor – červený elixír lásky

Cacharel Amor Amor – červený elixír lásky

Parfém zařazen v rubrice: Cacharel, Parfémy pro ženy.

0

Velmi příjemný a zároveň velmi populární parfém, určený něžnému pohlaví a často nazývaný červeným elixírem lásky. Vůně této toaletní vody je mnohoznačná, stejně jako láska sama a charakteristické rysy této vůně jsou téměř identické, jako v případě vášnivé zamilovanosti. Přečtěte si celou recenzi parfému

Calvin Klein Truth – neotřelá decentní elegance

Calvin Klein Truth – neotřelá decentní elegance

Parfém zařazen v rubrice: Calvin Klein, Parfémy pro ženy.

0

Calvin Klein proslul jako tvůrce velice originálních parfémů, jejíž úkolem je drážděních všech našich smyslů. Intenzita zážitků je pak ve většině případů velmi silná. Ovšem pro tentokrát se rozhodl známý návrhář vůni vytvořit parfém, který bude jemný, uklidňující, který bude nést v sobě decentní pohodu. A jaký je finální obraz vůně Calvin Klein Truth? Přečtěte si celou recenzi parfému

Dolce & Gabbana Light Blue – moderní energie svěžesti

Dolce & Gabbana Light Blue – moderní energie svěžesti

Parfém zařazen v rubrice: Dolce & Gabbana, Parfémy pro ženy.

0

Toaletní voda Dolce & Gabbana Light Blue se záhy po svém uvedení stala hitem a na dlouho dobu se usídlila na prvních místech prodejnosti a oblíbenosti mezi parfémy pro ženy. Co stojí za takovým úspěchem parfému? Již při prvním pohledu, nás totiž flakónek ničím výjimečným nepřekvapí a neopoutá, ale představuje spojení klasického minimalismu a elegance, která při bližším prozkoumání velice lahodí našemu oku. Pravé kouzlo úspěchu se ovšem skrývá uvnitř. Přečtěte si celou recenzi parfému

Chanel Allure Sensuelle – šest intimních tváří

Chanel Allure Sensuelle – šest intimních tváří

Parfém zařazen v rubrice: Chanel, Parfémy pro ženy.

0

Premiéra parfému Chanel Allure Sensuelle se odbyla již v roce 2006 a pořád ho můžeme spatřit na předních pozicích prodejnosti mezi dámskými parfémy. Chanel pravděpodobně zná tajemství v preferencích žen ve světě vůní a velice dobře zná ženu, jako bytost mnoha tváří, komplikovanou, tajemnou, svůdnou, provokující, ale zároveň srdečnou, romantickou a citlivou. Mnoho je tak různých tváří vůně Allure Sensuelle, které zůstaly uzamčené do jednoho flakónku. Přečtěte si celou recenzi parfému

Calvin Klein Secret Obsession – otevři vrátka své posedlosti

Calvin Klein Secret Obsession – otevři vrátka své posedlosti

Parfém zařazen v rubrice: Calvin Klein, Parfémy pro ženy.

0

Secret Obsession je pokračováním velice úspěšného předchůdce Calvin Klein Obsession v trochu pozměněném hávu. Již na první pohled připomíná skryté šílenství zamilované ženy. Provokující vůni reklamovala Eva Mendes, velice krásná americká herečka. Dokonce až tak krásná, že reklama na parfém Calvin Klein Secret Obsession s její účastí byla stažená z televizních obrazovek. Eva Mendes dokonale ztvárnila opravdovou touhu a chtíč těla, které jenom čeká na splnění přání a bouři smyslnosti. Přečtěte si celou recenzi parfému

Christian Dior Eau Sauvage – osobitá a nadčasová klasika

Christian Dior Eau Sauvage – osobitá a nadčasová klasika

Parfém zařazen v rubrice: Christian Dior, Parfémy pro muže.

1

Parfém Eau Sauvage pro muže byl na trhu uvedený již v roce 1966, jak první v pánské řadě parfémů od Christiana Diora. Vůbec po prvé se ve vůních pro muže objevily výrazné květinové tóny. Květinové vůně a květiny se do té doby neodlučitelně spojovaly pouze se ženami a ženskostí jako takovou. Přečtěte si celou recenzi parfému

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