Recenze parfémů s vůní Kardamon

Giorgio Armani Attitude – teplá elegance
Parfém zařazen v rubrice: Giorgio Armani, Parfémy pro muže.
Muži, kteří se obléknou do tohoto elegantního parfému, ucítí výjimečnost okamžiku. Značka Giorgio armani v sobě totiž skrývá tradiční známku elegance a luxusu. Již samotný flakónek parfému Attitude má velmi osobitý vzhled a svým tvarem a použitými materiály velmi připomíná klasické zapalovače firmy ZIPPO. Tvar, provedení a samozřejmě i samotná vůně jasně ukazuje komu je tento parfém určen. Přečtěte si celou recenzi parfému

Lacoste Touch of Pink – ženskost v růžovém hávu
Parfém zařazen v rubrice: Lacoste, Parfémy pro ženy.
Premiéra dámské vůně Lacoste Touch of Pink měla místo v 2004 roce. Okamžitě si tento parfém získal velkou pozornost spojením sladkého vánku z nádechem romantičnosti a energií z květin a ovoce. Přečtěte si celou recenzi parfému

Hugo Boss Energise – svěží mužná vůně
Parfém zařazen v rubrice: Hugo Boss, Parfémy pro muže.
Stejně jako velcí válečníci ve středověku by měl opravdový muž současnosti jít cílevědomě svou vlastní cestou, plnit si svá přání a mít po svém boku ženu, která mu dodá potřebné sebevědomí a odvahu. Přečtěte si celou recenzi parfému

Burberry The Beat – hyacintový beat
Parfém zařazen v rubrice: Burberry, Parfémy pro ženy.
Vedle této vůně nelze projít bez povšimnutí. Je nesmírně kontrastní, charakteristická, vytvořená s velkou vášní, kterou doslova jde cítit všude kolem. Vůně zaútočí na všechny naše smysly. Na první pohled obyčejná lahvička s mřížkou, nenápadná a dá se říct, že působí levným dojmem, bez jakékoliv extravagance. Ovšem mřížka na flakónku není jenom tak bezúčelná. Přečtěte si celou recenzi parfému

Azzaro Pour Homme – senzační come back
Parfém zařazen v rubrice: Azzaro, Parfémy pro muže.
Azzaro Pour Homme se opět těší značné přízni u mužů. Vůně, která světlo světa spatřila již v roce 1978 je opět vyhledávaným artiklem v nabídce pánské kosmetiky. S odstupem času tak nová generace mužů začíná objevovat tuto smyslnou vůni. Azzaro Pour Homme patrně chce napodobit úspěch značky Chanel No5 a stát se nadčasovým parfémem. Možná se mu to podaří. Přečtěte si celou recenzi parfému